Toimitusehdot
Tilaus
Tilaukset lähtevät meiltä matkaan kahden arkipäivän sisällä. Postin toimitusaika voi vaihdella eri aikoina 3-10 arkipäivän välillä.
Toimitamme tilaukset joko Postin pikkupaketti ovelle toimituksella, tai pakettiautomaattiin valintasi mukaan. Toimituskulut näet kassalla valitsemasi lähetystavan mukaan. Yli 100€ tilaukset toimitamme veloituksetta pakettiautomaattiin.
Kaikissa lähetystavoissa on seurantakoodi, jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua. Emme vastaa kadonneista lähetyksistä. Kun teet tilausta, muista varmistaa että antamasi osoite ja puhelinnumero ovat oikein.
Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön, myyntikuntoinen ja mahdolliset tuotelaput tulee olla tuotteessa kiinni.
Asiakkaalle räätälöidyillä tuotteilla, kuten logomerkeillä, ei ole palautusoikeutta. Reklamaatiotapaukset käsitellään erikseen.
Ennen palautusta ota yhteyttä sähköpostiimme info@piposhop.fi. Kerro meille minkä tuotteen haluat palauttaa ja palautuksen syy.
Asiakas lähettää palautuksen omakustanteisesti meille Postin halvimman seurattavan lähetystavan mukaan. Emme vastaanota postiennakkolähetyksiä emmekä meidän laskuun lähetettyjä paketteja. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Asiakaspalautukset lähetetään osoitteella:
Hneule/Piposhop
Karhutie 2
82500 Kitee
Maksaminen
Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Meillä käy alla mainitut maksutavat